Thursday, 1 December 2011

apa apa jak la

lamak c mlh blog tk ehh.. btw, aku rindu alu an family aku,, aku nk blt ba.. hmm.. :'( ummi?? ambik kmk ba.. kmk nk plg ba. hmm.. :'( miss adk adk suma..

knek aku mkin kurus sbb byk masalah.. ada uank wat masalah an aku.. tp aku saba jk.. arep sntiasa ada untuk aku.. hmm.. pasal ny.. aku tao aku c leh lbh lbh an ny.. ny gek uank.. aku tk, ny just jaga aku jk.. tp aku paham ba.. cpa cpa cpa~ aku ttp jga ny wak.. aku sayang ny soang jk ba.. cda uank lain slain ny.. hmm.. aku ttp lepak an kwn kwn aku.. aku knk ingat yg aku c leh salu an ny.. aku harap satu hry lak ny akan tao btp sayang ny aku kat ny ya.. aku sggp wat pa jk demi ny.. jnji ny bahagia.. 


rasa ny tk jk la ku nk luahkan kat blog ku tk.. ctau pa gk nk d luah ehh..  

No comments:

Post a Comment