Wednesday, 2 November 2011

kegembiraan melanda diriku :)

hihihi.. btw aku hppy sgt sgt coz ada kwn kwn d sisi ku n wat aku hppy salu.. ckit dmi ckit aku dpt lupakan dia.. :) c lah tiap hry aku nk ingt sak ny.. uhu.. tanak tanak tanak.. :) muhammad alief.. spt u ckp kat i 'forget me'.. yarh.. aku dpt tunaikan ape yg u mntk tu.. dnt worry bout tht.. :) malas dh nk pk sal laky yg c sayangkan kta.. hmm.. kwn kwn lg sygkn kta.. so kta sama sama an kwn jk la..  n thnks sapa sapa kwn aku bg smngt kat aku n hppy kan aku.. thnks a lot.. :) sayang korang sume.. :)

kak bella, 
 miss a lot an akak.. hmm.. akak tkde bosan gile tkde akak.. hmm.. kalo ade akak kn best dapat gelak gelak.. ni tkde akak.. alaaa.. sy jela yg tggl kat cni.. adoyai.. sabo je la. akak, kalo ade mse free dtg ekk kat cni.. miss u a lot.. sgt sgt sgt merindui akak laa.. :(

No comments:

Post a Comment